PORADY
JOSERA
Skontaktuj się z nami!

Tel. 61 47 83 760
pn.- pt. w godzinach 7-16

Josera Petfood sp. z o.o. 

Telefon: 61 47 83 770
E-Mail: platforma@josera.pl
Internet: www.joserapartner.pl

Paproć 95

64-300 Nowy Tomyśl

NIP: 7882034305

§ 1. Definicje

Regulamin – niniejszy Regulamin wraz ze wszystkimi ewentualnymi załącznikami i aneksami. Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Sklep (Internetowy) – administrowana przez Josera Petfood sp. z o.o. internetowa platforma oparta na indywidualnej aplikacji, umożliwiająca dokonywanie zakupów produktów z oferty handlowej Josera Petfood sp. z o.o., na zasadach określonych w Regulaminie. Sklep dostępny jest całą dobę pod adresem internetowym: www.joserapartner.pl. Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem telefonu: nr 61 47 83 770 w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00, poczty elektronicznej o adresie: bok@joserapartner.pl oraz profilu na Facebooku umieszczonego pod adresem internetowym https://www.facebook.com/JoseraKarmy.
Towar – produkt z oferty handlowej Josera Petfood sp. z o.o. oferowany do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego. 
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, nabywająca Towar. 
Umowa Sprzedaży – zawarta za pośrednictwem Sklepu umowa sprzedaży pomiędzy Josera Petfood sp. z o.o. jako sprzedawcą a Klientem jako kupującym, przedmiotem której jest Towar.
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

§ 2. Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz prawa i obowiązki Josera Petfood sp. z o.o. i Klientów.
2. Warunkiem dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym jest akceptacja Regulaminu – akceptacja Regulaminu następuje przed każdorazowym złożeniem zamówienia na Towar. Regulamin jest dostępny w każdym czasie na stronie internetowej Sklepu w zakładce Regulamin, gdzie można go nieodpłatnie pobrać, zapoznać się z jego treścią i sporządzić jego wydruk w dowolnej ilości egzemplarzy lub zapisać na dowolnym trwałym nośniku pamięci.
3. Josera Petfood sp. z o.o. jest uprawniona do zmiany postanowień Regulaminu.
4. Zmieniony regulamin zostanie udostępniony na stronie Sklepu Internetowego. Jednocześnie, każdy klient posiadający konto w Sklepie Internetowym zostanie poinformowany o treści zmiany Regulaminu poprzez wysłanie wiadomości email na adres mailowy przypisany do konta Klienta przed wejściem w życie nowego regulaminu.
5. W przypadku braku akceptacji zmiany Regulaminu przez Klienta posiadającego konto w Sklepie Internetowym, Klient może wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta w Sklepie Internetowym (zrezygnować z konta) przed datą wejścia w życie nowego Regulaminu.
6. W wypadku zmiany Regulaminu, zamówienia złożone przed dniem wprowadzenia zmian są realizowane na podstawie postanowień Regulaminu obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
7. Josera Petfood sp. z o.o. zapewnia Klientom, w Dniach Roboczych w godzinach od 8.00 do 16.00, pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania Sklepu.
8. Koszt wszelkiego rodzaju połączeń telefonicznych wykonywanych przez Klienta na numery telefonów Josera Petfood sp. z o.o. w związku z korzystaniem ze Sklepu Internetowego odpowiadają zwykłym kosztom połączeń stosowanym przez operatorów, z usług których korzysta Klient.


§ 3. Utworzenie konta w Sklepie Internetowym

1. Rejestracja w Sklepie Internetowym (utworzenie konta Klienta) następuje samodzielnie przez przyszłego Klienta.
2. Przy rejestracji potencjalny Klient wypełnia formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie Sklepu, podając w nim następujące dane: imię i nazwisko lub nazwa (firma) oraz adres e-mail oraz hasło. Na podany przez przyszłego Użytkownika adres e-mail Josera Petfood sp. z o.o. wysyła zwrotną informację e-mail potwierdzającą podane przy rejestracji dane oraz zawierającą wskazówki co do konieczności potwierdzenia rejestracji. Po potwierdzeniu rejestracji Josera Petfood sp. z o.o.  tworzy konto Klienta.
3. Przy rejestracji potencjalny Klient ma obowiązek podać własne dane osobowe. Potencjalny Klient odpowiada za prawidłowość podawanych danych.
4. Klient ma dostęp do swoich danych w zakładce https://www.joserapartner.pl/customer/account/.
5. Klient zobowiązuje się nie udostępniać swoich danych do logowania do Sklepu osobom trzecim. Klient ponosi wszelkie konsekwencje wynikające z podania swoich danych do logowania osobom trzecim.
6. Klient może w każdym momencie usunąć konto w Sklepie Internetowym. Zaprzestanie z korzystania ze Sklepu Internetowego nie jest jednoznaczne z usunięciem konta Klienta.
7. Klient jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem oraz jego przeznaczeniem. Klient jest zobowiązany do powstrzymywania się od jakiejkolwiek działalności, która mogłaby negatywnie wpłynąć na funkcjonowanie Sklepu Internetowego.
8. Bez uprzedniej pisemnej zgody Josera Petfood sp. z o.o., jakiekolwiek powielanie lub modyfikowanie zasobów znajdujących się Sklepie Internetowym jest zabronione.
9. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu Josera Petfood sp. z o.o. może według własnego uznania zablokować konto Klienta do momentu usunięcia naruszenia, lub całkowicie je usunąć.


§ 4. Zawieranie Umów Sprzedaży

1. Zakupy za pośrednictwem Sklepu Internetowego mogą być dokonywane zarówno przez Klientów zarejestrowanych jak i z wykorzystaniem opcji zakupów bez rejestracji.
2. Zamieszczenie w Sklepie Internetowym opisu Towaru wraz z oznaczeniem jego ceny nie stanowi oferty jego sprzedaży, a jedynie jest zaproszeniem dla kupujących do składania ofert.
3. W przypadku zainteresowania Klienta danym Towarem, składa on stosowne zamówienie w formie elektronicznej. Złożenie zamówienia, wskutek którego następuje zawarcie Umowy Sprzedaży, pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar. Zamówienie stanowi ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży, przedmiotem której będzie Towar, za cenę wskazaną przy opisie Towaru. Josera Petfood sp. z o.o potwierdza niezwłocznie złożone zamówienie, wysyłając na adres wskazany przez Klienta automatycznie generowaną wiadomość e-mail zawierającą: numer i datę zamówienia, dane stron, opis Towaru (w tym ewentualnie jego kod nadany przez Josera Petfood sp. z o.o), łączną cenę sprzedaży, sposób i termin jej zapłaty oraz sposób, miejsce i koszt dostawy. Do wiadomości dołączany jest Regulaminem Sklepu Internetowego. Z chwilą przesłania przez Josera Petfood sp. z o.o potwierdzenia zamówienia zawarta zostaje pomiędzy stronami Umowa Sprzedaży. Umowa Sprzedaży zawarta zostaje wyłącznie w języku polskim.
4. Josera Petfood sp. z o.o przechowuje utrwaloną i zabezpieczoną kopię zapasową Umowy Sprzedaży, w wersji elektronicznej w systemie informatycznym Sklepu Internetowego, przez okres 5 lat od dnia jej zawarcia. Treść umowy sprzedaży udostępniana jest Klientowi w potwierdzeniu zamówienia oraz w przesyłanej Klientowi fakturze VAT.


§ 5. Zapłata ceny

1. Ceny Towarów umieszczone na witrynie Sklepu Internetowego są cenami brutto i zawierają wszelkie obciążenia publiczno-prawne, w tym w szczególności podatek VAT.
2. Josera Petfood sp. z o.o zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach Towarów oferowanych w Sklepie Internetowym. Wszelkie zamówienia złożone przed zmianą ceny będą realizowane po cenach obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
3. Josera Petfood sp. z o.o może przeprowadzać akcje promocyjne oraz wyprzedaże na odrębnych zasadach.
4. Sklep zapewnia Klientom następujące sposoby zapłaty:
  • płatność gotówką za pobraniem; w takim przypadku do ceny sprzedaży doliczana jest zryczałtowana opłata za pobranie w wysokości wskazanej każdorazowo na stronie internetowej Sklepu przy opisie dostępnych form płatności, a realizacja zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po zawarciu Umowy Sprzedaży.
  • za pośrednictwem internetowego systemu płatności TPay; Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat z tytułu skorzystania z tej formy płatności, poza opłatami pobieranymi przez bank, w którym Klient ma konto, za pomocą którego dokonuje płatności.
5. Płatności za pośrednictwem internetowego systemu płatności TPay są obsługiwane przez zewnętrzny podmiot. W momencie dokonywania płatności za pośrednictwem tej platformy Klient zostanie przekierowany na stronę internetową dostawcy. Przed dokonaniem płatności Klient jest zobowiązany do zapoznania się regulaminem świadczenia usług przez dostawcę płatności oraz wymaganymi przez niego zgodami.
6. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur VAT w formie elektronicznej - jako pliki w formacie pdf - na wskazany w złożonym zamówieniu adres poczty elektronicznej. W sytuacji, gdy Klient nie poda w zamówieniu adresu poczty elektronicznej faktura VAT zostanie wysłana na wniosek Klienta, na adres mailowy lub fizyczny wskazany w jego wniosku. Ww. wniosek należy przesłać listownie lub elektronicznie na adres Sklepu Internetowego.


§ 6. Realizacja dostaw

1. Towar dostarczany jest Klientowi w następujący sposób:
  • przesyłka kurierska za pośrednictwem firmy kurierskiej
2. Koszt dostawy Towaru w całości pokrywa Klient, przy czym dostawa Towaru o wartości powyżej 99,00 zł jest bezpłatna.
3. Podany na stronie Sklepu Internetowego czas wysyłki jest orientacyjnym średnim czasem wysyłki liczonym od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wydania Towaru firmie kurierskiej.
4. Termin wysyłki wynosi 1-7 Dni Robocze od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, a w przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy – od dnia uznania rachunku bankowego Josera Petfood sp. z o.o kwotą przelewu.
5. Czas wysyłki uzależniony jest od dostępności danego Towaru i w razie braku Towaru na magazynie może ulec wydłużeniu.
6. Towar doręczany jest w Dni Robocze.
7. Dostawy realizowane są wyłącznie na obszarze Polski.
8. Określone w Regulaminie ogólne warunki dostawy Towaru mogą się różnić w zależności od rodzaju Towaru, jego ilości lub wagi. W takim przypadku szczegółowe warunki dostawy podane są przy opisie Towaru lub uzgadniane indywidualnie z Klientem przed zawarcie umowy sprzedaży.
9. Klient obowiązany jest zbadać stan przesyłki przed jej przyjęciem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub innych naruszeń przesyłki, Klient obowiązany jest zażądać od przewoźnika, na podstawie art. 74 ust. 1 ustawy Prawo przewozowe, protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. W takim przypadku Klient może odmówić przyjęcia przesyłki, a uprawnionym do dochodzenia roszczeń od przewoźnika jest Josera Petfood sp. z o.o. Jednocześnie Josera Petfood sp. z o.o zobowiązuje się do ponownej wysyłki Towaru, na swój koszt, w terminie 2 Dni Roboczych od powzięcia informacji o odmowie odbioru przesyłki przez Klienta.|
10. Jeżeli już po wydaniu przesyłki ujawniono uszkodzenia lub inne naruszenie przesyłki niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie Klienta zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki. W takim przypadku uprawnionym do dochodzenia roszczeń od przewoźnika jest Klient, chyba że Klient dokona cesji swoich wierzytelności wobec przewoźnika na rzecz Josera Petfood sp. z o.o, w zamian za ponowną wysyłkę Towaru wolnego od wad, na swój koszt, w terminie 2 Dni Roboczych od zawarcia umowy cesji.
11. W przypadku zaginięcia przesyłki, uprawnionym do dochodzenia roszczeń od przewoźnika jest Josera Petfood sp. z o.o. W takim przypadku Josera Petfood sp. z o.o zobowiązuje się do ponownej wysyłki Towaru, na swój koszt, w terminie 4 Dni Roboczych od dnia, w którym Towar miał być dostarczony zgodnie z Umową Sprzedaży.
12. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest zobowiązany przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.
13. Klient wysyłając wypełnioną ankietę wyraża zgodę na umieszczenie jego opinii o transakcji w Sklepie Internetowym. Klient jednocześnie upoważnia Josera Petfood sp. z o.o do nieodpłatnego korzystania z tej opinii oraz jej publikowania poza Sklepem. Klient ma prawo cofnąć powyższą zgodę w każdym momencie.


§ 7. Pouczenie o odstąpieniu od umowy

1. Niezależnie od prawa do odstąpienia od umowy, o którym poniżej, Klientowi przysługuje prawo do rezygnacji z zamówienia, jeżeli zamówiony przez niego Towar nie został jeszcze do niego wysłany.
2. W celu rezygnacji z zamówienia Klient kontaktuje się ze Sklepem Internetowym.
3. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży obejmującej jego zamówienie, w ciągu czternastu dni bez podania przyczyn.
4. Termin na odstąpienie od umowy wynosi czternaście dni od dnia dostarczenia Klientowi Towaru.
5. Klient, który chce skorzystać z przysługującego mu prawa do odstąpienia musi poinformować Josera Petfood sp. z o.o (Josera Petfood sp. z o.o Paproć 95, 64-300 Nowy Tomyśl, telefon: 61 47 83 770, e-mail: platforma@josera.pl) w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. list wysłany pocztą, telefaksem lub pocztą elektroniczną) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
6. Sklep Internetowy niezwłocznie prześle Klientowi (np. pocztą elektroniczną) potwierdzenie otrzymania odstąpienia.
7. W celu zachowania terminu odstąpienia wystarczy, że Klient prześle informację dotyczącą skorzystania z prawa do odstąpienia przed upływem terminu odstąpienia. W razie odstąpienia od umowy Josera Petfood sp. z o.o zwraca Klientowi niezwłocznie wszystkie płatności, które otrzymał od Klienta w związku z wykonaniem umowy, włącznie z kosztami dostawy (za wyjątkiem kosztów dodatkowych, które wynikają z tego, że Klient wybrał inny rodzaj dostawy niż zalecana przez Sklep Internetowy, najtańsza dostawa standardowa), najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia, w którym wpłynęła do Josera Petfood sp. z o.o informacja o odstąpieniu od umowy.
8. Zwrot płatności nastąpi z użyciem tego samego sposobu płatności, który zastosował Klient przy pierwotnej transakcji, chyba że Klient jednoznacznie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat z tytułu zwrotu płatności.
9. Josera Petfood sp. z o.o może odmówić zwrotu płatności do czasu otrzymania zwrotu Towaru lub do czasu dostarczenia potwierdzenia jego odesłania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Niezwłocznie po odstąpieniu, a w każdym razie najpóźniej w ciągu czternastu dni od dnia, złożenia oświadczenia o odstąpieniu, Klient jest zobowiązany odesłać lub przekazać Towar na adres: PAK-Logistics Sp. z o. o., Kasztanowa 6, Karpicko 64-200 Wolsztyn. Termin będzie dotrzymany, jeśli Klient odeśle Towar przed upływem czternastu dni. Koszt odesłania Towarów ponosi Josera Petfood sp. z o.o. Klient odpowiada za ewentualne zmniejszenie wartości Towaru wynikające z obchodzenia się z nim w inny sposób niż jest to konieczne do oceny jego właściwości, cech i sposobu działania.


§ 8. Reklamacje

1. Josera Petfood sp. z o.o ma obowiązek dostarczać Towar wolny od wad. Josera Petfood sp. z o.o jest odpowiedzialna względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z Umową Sprzedaży. Wada prawna ma miejsce wtedy, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Towarem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
2. Reklamacja może być wysłana na adres siedziby Josera Petfood sp. z o.o lub w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: platforma@josera.pl
3. Josera Petfood sp. z o.o odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi. Bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.
4. W zgłoszeniu reklamacji należy podać rodzaj wady i datę jej stwierdzenia, a także wskazać uprawnienie z tytułu rękojmi, z którego Klient chce skorzystać, tj. obniżenie ceny, odstąpienie od Umowy Sprzedaży albo wymiana Towaru na wolny od wad. Obniżenie ceny powinno nastąpić w takim stosunku do ceny sprzedaży wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, gdy wada jest nieistotna.
5. Jeżeli Klient odstąpił od umowy, zażądał wymiany Towaru albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny sprzedaży określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Josera Petfood sp. z o.o nie ustosunkowała się do tego odstąpienia / żądania / oświadczenia w terminie 14 dni, uważa się, że odstąpienie / żądanie / oświadczenie to zostało uznane za uzasadnione.
6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży albo żądania wymiany Towaru, Klient obowiązany jest, na koszt Josera Petfood sp. z o.o, dostarczyć wadliwy Towar na wskazany adres (PAK-Logistics Sp. z o. o., Kasztanowa 6, Karpicko 64-200 Wolsztyn). W przypadku innych kosztów poniesionych przez Klienta w związku z reklamacją, Klient może domagać się ich zwrotu na zasadach ogólnych. Do odpowiedzialności odszkodowawczej stosuje się przepisy kodeksu cywilnego o skutkach niewykonania zobowiązania.
7. W razie uznania reklamacji za uzasadnioną, Josera Petfood sp. z o.o obowiązana jest:
  • niezwłocznie wymienić wadliwy Towar na wolny od wad – jeśli klient żądał wymiany Towaru,
  • zwrócić cenę sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu – jeśli Klient odstąpił od Umowy Sprzedaży; Josera Petfood sp. z o.o może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub do czasu dostarczenia jej dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • zwrócić części ceny sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania żądania obniżenia ceny – jeśli Klient żądał obniżenia ceny.

Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta przy zawieraniu Umowy Sprzedaży, chyba że Klient-konsument wskazał inny sposób zwrotu.

§ 9. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Klient-konsument ma prawo skorzystać z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń z Umowy Sprzedaży:
  • postępowanie mediacyjne – prowadzone przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej (WIIH) oraz ich zamiejscowe oddziały, na wniosek Klienta lub z urzędu;
  • postępowanie przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi działającymi przy WIIH;
  • pomoc przy rozstrzyganiu sporu ze strony miejskich (powiatowych) rzeczników konsumentów.
2. Szczegółowe informacje na temat zasad dostępu do procedur pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zostały zamieszczone na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pod adresem http://www.uokik.gov.pl/instytucje_konsumenckie.php
3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.


§ 10. Postanowienia szczególne związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną

1. Josera Petfood sp. z o.o informuje o następujących szczególnych potencjalnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną:
  • otrzymywanie spamu, czyli niezamówionej informacji handlowej przekazywanej drogą elektroniczną;
  • zainfekowanie systemu teleinformatycznego przez szkodliwe oprogramowanie (robaki, wirusy, konie trojańskie, programy szpiegujące (spyware), wabbity, itp.),
  • łamanie zabezpieczeń zmierzające do pozyskania poufnych informacji lub łowienie haseł (phishing) w celu kradzieży tożsamości, np. poprzez wysyłanie fałszywych wiadomości elektronicznych przypominających wiadomości autentyczne.
2. W celu obrony przed zagrożeniami związanymi z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną zaleca się m.in.:
  • instalację oprogramowania antywirusowego,
  • aktualizację wszelkiego oprogramowania,
  • nieotwieranie załączników poczty elektronicznej niewiadomego pochodzenia,
  • czytanie okien instalacyjnych aplikacji, a także ich licencji,
  • regularne całościowe skany systemu programem antywirusowym i antymalware,
  • przy płatnościach drogą elektroniczną upewnienie się, że transmisja danych będzie szyfrowana (banking mode),
  • używanie oryginalnego systemu i aplikacji, pochodzących z legalnego źródła.
3. Rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy są następujące:
  • zawieranie i realizacja Umów Sprzedaży, w tym przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji, przebieg realizacji zamówienia, zwraca się o wystawienie opinii, komentarzy i ocen,
  • wysyłanie newsletterów – zapisanie się do listy obiorców jest dobrowolne,
  • umożliwienie Klientom dodawania opinii, komentarzy i ocen.
4. Do pełnego korzystania z witryny Sklepu niezbędne jest spełnienie następujących warunków w odniesieniu do teleinformatycznego Klienta:
  • dostęp do sieci Internet,
  • obsługę języka JavaScript, z włączoną funkcją obsługi plików cookie i funkcją obsługi wyskakujących okien,
  • przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie urządzenia końcowego dokumentów hipertekstowych (HTML),
  • adres poczty elektronicznej.
5. Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów na witrynie Sklepu Internetowego treści o charakterze bezprawnym.


§ 11. Newsletter

1. Klient może wyrazić zgodę na zmówienie usług newslettera tj. przesyłania na podany przez Klienta adres e-mail informacji oraz wiadomości zawierających treści marketingowe Josera Petfood sp. z o.o.
2. Subskrypcja newslettera jest dobrowolna i nieodpłatna.
3. Subskrypcja newslettera zostaje zawarta na czas nieokreślony i może być wypowiedziana przez Klienta w każdym momencie poprzez kontakt ze Sklepem Internetowym.

 

§ 12. Postanowienia końcowe

1. Wszelkie prawa, w tym prawa autorskie i prawa własności intelektualnej do Sklepu Internetowego, i jej elementów, takich jak np. grafika, tekst (za wyjątkiem tekstów zamieszczanych przez Klientów), znaki towarowe lub inne oznaczenia znajdujące się na stronie Sklepu, stanowią własność Josera Petfood sp. z o.o, chyba że zastrzeżono inaczej. Zabronione jest między innymi ich wykorzystywanie w jakikolwiek inny sposób niezwiązany bezpośrednio z korzystaniem ze Sklepu.
2. Odnośnie polityki prywatności, w tym ochrony danych osobowych Klientów oraz polityki plików cookies, stosowne postanowienia znajdują się w Polityce prywatności Josera Petfood sp. z o.o pod linkiem https://www.joserapartner.pl/polityka-prywatnosci/
3. Do Umów Sprzedaży stosuje się prawo polskie.
4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta, ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne obowiązujące przepisy.
5. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.
6. Wszelkie spory powstałe w związku z zawarciem i wykonywaniem Umów Sprzedaży rozstrzygał będzie sąd powszechny właściwości ogólnej, a w odniesieniu do Klienta niebędącego konsumentem – sąd powszechny w Poznaniu.

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:
PAK-Logistics Sp. z o. o.

Kasztanowa 6, Karpicko

64-200 Wolsztyn

e-mail: ____________ 
telelon: ______________

Ja/My ___________________________ niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ________________
– data zawarcia umowy _____________
– imię i nazwisko konsumenta(-ów) ______________
– adres konsumenta(-ów) ______________


Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)